به استحضار میرساند به منظور استفاده بهینه از فنآوری اطلاعات در فرآیندهای اداری دانشگاه، گسترش دسترسی سامانه اتوماسیون اداری به همه اعضای محترم هیات علمی و اداری دانشگاه در حال انجام است.
به منظور تکمیل مشخصات فردی (در قسمت شناسه پست الکترونیکی در سامانه یادشده) لازم است همکاران محترم از پست الکترونیکی بر روی یکی از دامنههای دانشگاه استفاده کنند. از این رو از همکارانی که تاکنون از پست الکترونیکی دانشگاه استفاده نکردهاند درخواست میشود با تماس با میز خدمت مرکز فنآوری اطلاعات و ارتباطات نسبت به دریافت شناسه پست الکترونیکی خود اقدام فرمایند. تاریخ و نحوه توزیع شناسههای کاربری همکاران در سامانه اتوماسیون اداری در اطلاعیههای بعدی اعلام خواهد شد.