hram logo

مدیریت امور اداری دانشگاه صنعتی شریف از نظر ساختار سازمانی از مدیریت های معاونت اداری و مالی دانشگاه است و از اداره های زیر تشکیل شده است: اداره کارگزینی و بازنشستگی، اداره رفاه و تعاون  و واحد انفورماتیک .

آخرین اخبار

انتصابات سال 98

20 فروردين 1398

اطلاعیه ثبت نام بیمه تکمیلی سال 1401 بازنشستگان و نیروهای حجمی

13 شهریور 1401

اطلاعیه اپارک1401

26 تیر 1401

اطلاعیه تکمیلی اپارک 1401

26 تیر 1401

استفاده از امكانات مجتمع اقامتي كيش مهر دانشگاه علامه طباطبايي

11 خرداد 1401

راهنماي استعلام خسارت درمان از سامانه شركت بيمه آسيا

18 ارديبهشت 1401

اطلاعیه انتخاب مسئول و نیروی حراست مجتمع رفاهی پره سر

29 فروردين 1401

لینک پرداخت هزینه اقامتگاه پره سر نوروز 1400 (ویژه بازنشستگان ،حجمی،امریه و پروژه ای)

23 اسفند 1400

اطلاعیه استفاده از مهمانسراها (ایام نوروز 1401)

21 اسفند 1400

اطلاعیه تسهیلات اعتبار تالی(آپسان)

21 اسفند 1400

1. نظر به وجود درخواست هايي از طرف كاركنان محترم دانشگاه جهت طرح مسائل و درخواست هاي شغلي با معاون محترم اداري و مالي (رييس هيات اجرايي منابع انساني) و مدير امور اداري (دبير هيات اجرايي منابع انساني) و پيرو هماهنگي هاي به عمل آمده، مقرر گرديد علاوه بر حفظ استمرار جلسات همفكري عمومي مشابه جلسه روز چهارشنبه 19 / 2 / 1397، جلسات ديگري جهت بررسي موردي درخواست هاي كاركنان محترم (رسمي، پيماني، قراردادي و خريد خدمت) طراحي و اجرا گردد. لذا در تابستان سال جاري هر دو هفته يك بار (مجموعاً 6 يا 7 جلسه) قبل از جلسه هيات اجرايي منابع انساني دفتر مديريت امور اداري ميزبان تعدادي از همكاران محترم خواهد بود.

2. همكاران گرامي درصورت تمايل جهت ثبت درخواست خود مي توانند به سامانه اتوماسيون اداري (saba.sharif.ir) مراجعه و در قسمت ايجاد مدرك ـ فرم‌هاي اداري، فرم «درخواست ملاقات حضوري» را تكميل نمايند.

3. به منظور استفاده بهينه از زمان و فراهم ساختن امكان پاسخگويي ضروري است همكاران محترم درخواست يا موضوع موردنظر خود را در فرم مذكور نوشته و درصورت لزوم مستندات مربوطه را در قالب يك فايل فشرده ضميمه نمايند.

4. پس از بررسي درخواست ها برنامه ملاقات تنظيم شده و به عزيزان اطلاع داده خواهد شد.

5. زمان اختصاص داده شده به هر فرد قابل جابجايي نبوده و امكان واگذاري به فرد ديگر نيز وجود نخواهد داشت.

6. اين برنامه مختص به بررسي موارد مرتبط با هيات اجرايي منابع انساني بوده و ساير درخواست ها در اولويت بعدي قرار خواهد گرفت. همچنين در موارد مشابه به لحاظ موضوعي، اولويت با افرادي است كه درخواست خود را زودتر ثبت نموده اند.

8. درصورت لزوم، امكان ادامه دادن اين برنامه در آينده وجود خواهد داشت.

9. انشالله بخش پرسش هاي پرتكرار (FAQ) در آينده نزديك در پايگاه اينترنتي مديريت امور اداري به آدرس edari.sharif.ir در دسترس هم دانشگاهيان گرامي قرار خواهد گرفت.

تعداد تقریبی بیمه شدگان درمان گروهی

3400
سال 94
4300
سال 95
4700
سال 96
5040
سال 97

درباره ما

مدیریت امور اداری دانشگاه صنعتی شریف از نظر ساختار سازمانی از مدیریت های معاونت اداری و مالی دانشگاه است.

 

آدرس

تهران، خیابان آزادی، دانشگاه صنعتی شریف، ساختمان معاونت اداری و مالی، مدیریت امور اداری.

شماره تماس

021-6616-4401

شماره دورنگار

021-6601-4355